*Τα Piaggio Mp3 οδηγούνται και με την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013
Ο μοντέρνος σπορ σχεδιασμός συνδυάζεται άψογα με την τολμηρή μπροστινή μάσκα και χαρίζει ένα κομψό αποτέλεσμα με ανάλαφρες γραμμές. Το μπροστινό μέρος του σκούτερ, με τον μοναδικό συνδυασμό δύο τροχών, αποκτά πιο ζωηρή εμφάνιση χάρη στη σπορ σχεδίαση των προφυλακτήρων και το βαμμένο αμάξωμα. Τα φώτα ημέρας LED και η ευμεγέθης οθόνη LCD είναι ενδεικτικά του ενισχυμένου ρόλου που κατέχει η τεχνολογία σε αυτό το σκούτερ, αλλά και της σπορ υπεροχής του. Εξοπλισμένο με σύστημα συνδυασμένης πέδησης με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS και έλεγχο πρόσφυσης ASR που εγγυάται μεγαλύτερη ασφάλεια ακόμη και στις πιο επικίνδυνες επιφάνειες. Εν κατακλείδι: ένα δυναμικό, ευέλικτο σκούτερ που προσφέρει μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς.
Πάντα πιο δυνατό
Ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας υψηλής απόδοσης (HPE) 300cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου προσφέρει κορυφαία απόδοση και μεγαλύτερο έλεγχο της κατανάλωσης καυσίμου. Επιπλέον, το νέο Piaggio MP3 300 hpe Sport παρέχει εξαιρετική απόκριση γκαζιού αλλά και τελική ταχύτητα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και ουσιαστικά για κάθε ταξίδι.
MP3 300 HPE / MP3 300 HPE SPORT- ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Piaggio HPE μονοκύλινδρος, 4χρονος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 278 cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ 75 mm x 63 mm
ΙΣΧΥΣ 19 kW (25,8 HP) στις 7750 σαλ
ΡΟΠΗ 26,1 Nm στις 6250 σαλ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟ Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής (SOHC), με 4 βαλβίδες με
κοκοράκια με ράουλα
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ Ηλεκτρονικός ψεκασμός
ΑΝΑΦΛΕΞΗ Ηλεκτρονική επαγωγικού τύπου, με μεταβλητή ρύθμιση αβάνς
ενσωματωμένη στον εγκέφαλο ψεκασμού. Σύστημα κλειστού
βρόχου με αισθητήρα λ στην εξάτμιση. Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό
σύστημα immobilizer, διακοπή λειτουργίας αντλίας καυσίμου σε
περίπτωση ανατροπής του οχήματος. Έλεγχος πρόσφυσης (ASR).
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Με υγρό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Με υγρό κάρτερ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Ηλεκτρική
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματη συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVT)
ΤΥΠΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ Αυτόματος, ξηρός φυγοκεντρικός
ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ Euro 5
ΠΛΑΙΣΙΟ Σωληνωτό από ατσάλι υψηλής αντοχής
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Αρθρωτό παραλληλόγραμμο.
Σύστημα ηλεκτρο-υδραυλικού κλειδώματος των αναρτήσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Διπλό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενη
προφόρτιση ελατηρίου 4 θέσεων
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δύο δισκόφρενα Ø 258 mm
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ Δισκόφρενο Ø 240 mm
ΤΡΟΧΟΙ ΕΜΠΡΟΣ Κράματος αλουμινίου 13" x 3,00
ΤΡΟΧΟΣ ΠΙΣΩ Κράματος αλουμινίου 14" x 3,75
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ABS με συνδυασμένη πέδηση στο πεντάλ φρένου
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ Χωρίς αεροθάλαμο 110/70-13”
ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ Χωρίς αεροθάλαμο 140/70-14''
ΎΨΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ 2000 mm / 800 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1450 mm
ΎΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 780 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 11 lt