Απολαυστικός, εύχρηστος, ροπάτος κινητήρας
Η ροπή είναι αυτό που έχεις ανάγκη στο χώμα για ασφαλή περάσματα, ειδικά όταν έχεις συνοδηγό ή είσαι φορτωμένος με αποσκευές. Για το λόγο αυτό το νέο μοντέλο έχει σημαντική αύξηση στην απόδοση της ισχύος - και κυρίως της ροπής ( συν 7%) – από τις χαμηλές έως και τις μεσαίες στροφές. Και, χάρη στον υψηλότερο λόγο συμπίεσης, τον νέο χρονισμό βαλβίδων και την ενημερωμένη εισαγωγή και εξαγωγή, δεν υπάρχει απώλεια ισχύος – 75 kW (101 hp) στο μέγιστο – με την ακριβή απόκριση και την αίσθηση του ελέγχου Throttle By Wire. Ένα ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο, το ψαλίδι αλουμινίου εμπνευσμένο από το CRF450R και το υποπλαίσιο παρέχουν τη σωστή ακαμψία και βελτιωμένη πρόσφυση. Η ανάρτηση Showa μεγάλης διαδρομής – διαδρομή 230 χιλ. μπροστά και 220 χιλ. πίσω – με ενημερωμένες ρυθμίσεις απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους, υπάρχει τεράστια απόσταση από το έδαφος 250 χιλ. για την απομάκρυνση των εμποδίων. Για ακριβή ρύθμιση, το πίσω αμορτισέρ, που λειτουργεί μέσω Pro-Link, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο για απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Μια νέα έκδοση με ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι πλέον διαθέσιμη.
Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Το Honda Selecable Torque Control και το Wheelie Control μπορούν να απενεργοποιηθούν. Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη.To προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συμπλέκτη είναι εδώ για να σου μειώσει το στρές, αλλά και να αυξήσει την απόλαυση της οδήγησης.
Απλό και άμεσο, προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στη Χειροκίνητη Επιλογή (MT) ή στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα. Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση. Η λειτουργία G βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση του πίσω τροχού σε συνθήκες off-road. Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει τη λογική των αλλαγών ανάλογα με το ποσοστό της κλίσης.