ΤΟ ΝΕΟ GR YARIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ HOT HATCH
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ. ΓΕΝΝΗΜΑ-ΘΡΕΜΜΑ ΤΟΥ WRC. ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΠΑΘΟΣ: Η ΝΙΚΗ. ΠΡΟΪΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WRC TOYOTA GAZOO RACING , ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΕ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ (WRC), ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GR-4
ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ GR YARIS ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ GR-4. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WRC TOYOTA GAZOO RACING ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥ WRC, ΤΟ ΝΕΟ, ΣΠΟΡ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ TOYOTA ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΥΖΕΥΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΛΕΥΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ.
ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ GR YARIS, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ. ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, TRACK (50:50), SPORT (30:70) ΚΑΙ NORMAL (60:40) ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ GR YARIS ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ. ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ 261 PS ΚΑΙ 360 NM, Ο ΝΕΟΣ, ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6L ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΩΣ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ 3-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ WRC2, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥΣ, ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΚ, ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ TURBO ΜΕ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ, ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΤΟ GR YARIS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΠΑΙΑ – ΜΕ ΣΤΥΛ. ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΤΡΙΘΥΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩΝΤΑΣ 38 KG ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ YARIS.
Η ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΟΡΟΦΗ ΚΑΤΑ 95MM – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ YARIS – ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΟΜΑΛΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΜΗΜΑ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GR YARIS ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ 'ΤΥΦΛΑ ΛΟΦΑΚΙΑ' ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ.
MADE BY MOTOMACHI
ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ GR YARIS, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ: ΤΟ MOTOMACHI, ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΘΡΥΛΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟ LEXUS LFA ΚΑΙ Η SUPRA A80, ΤΟ MOTOMACHI ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ GR, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ HOT HATCH ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΥΠΕΡΟΠΛΟ.
Εσωτερικό
Σύστημα Πολυμέσων
8" Οθόνη πολυμέσων 6 ηχεία
Digital Audio Broadcast (DAB) USB
Εμφάνιση
Ταμπλό Piano Black Κεντρική κονσόλα Piano Black
Πλευρικοί αεραγωγοί Piano Black Ένθετο χρωμίου στον επιλογέα ταχυτήτων
Δερμάτινο χειρόφρενο Κόκκινες ραφές στο χειρόφρενο
Επένδυση πόρτας που μοιάζει με suede Λογότυπο GR στο τιμόνι
Δερμάτινο σπορ τιμόνι 3 ακτίνων Κόκκινες ραφές στο λεβιέ ταχυτήτων
Δερμάτινος λεβιές ταχυτήτων Ένθετο χρωμίου στις εσωτερικές λαβές
Door scuff plates Πετάλια αλουμινίου
Αποθηκευτικοί χώροι
Εμπρός ποτηροθήκες Εμπρός θήκες μπουκαλιών
Άνεση
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός Κουμπί εκκίνησης κινητήρα
Ηλεκτρικό κλείδωμα θυρών Εμπρός πρίζα 12V
Φως εμπρός επιβατών Μπροστινά σπορ καθίσματα
Μπροστινές χειρολαβές (2) Κεντρικός φωτισμός καμπίνας
Έγχρωμη οθόνη TFT 4.2'' πολλαπλών πληροφοριών Αναλογικό ταχύμετρο
Διακόπτης πολυμέσων στο τιμόνι Διακόπτης Lane Departure Alert στο τιμόνι
Διακόπτης Adaptive Cruise Control στο τιμόνι Φίλτρο γύρης
Φίλτρο καθαρού αέρα Ρυθμιζόμενο ύψος καθίσματος οδηγού
Τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι Δείκτης αλλαγής ταχυτήτων (GSI)
Διακόπτης GR All-Wheel-Drive (4x4) Καθρέφτης στο σκιάδιο του οδηγού
Καθρέφτης στο σκιάδιο του συνοδηγού Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 60:40
Ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης Λειτουργία αποθάμβωσης πίσω παρμπρίζ
Προστασία
Υφασμάτινα πατάκια οδηγού και συνοδηγού Textile Floormats 830g m²
Επιδόσεις
Σύστημα Stop & Start Φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (GPF)
Ασφάλεια
Ρυθμιζόμενα προσκέφαλα οδηγού & συνοδηγού Εμπρός αερόσακος οδηγού & συνοδηγού
Πλευρικός αερόσακος οδηγού & συνοδηγού Διακόπτης απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού
Υπενθύμιση μπροστινής ζώνης ασφαλείας Σύστημα παιδικού καθίσματος ISOFIX
Πίσω προσκέφαλα (2) Πίσω πλευρικοί αερόσακοι
Υπενθύμιση πίσω ζωνών ασφαλείας
Εξωτερικό
Ελαστικά και Ζάντες
Σετ επισκευής ελαστικών
Εμφάνιση
Μαύρος μπροστινός προφυλακτήρας Σχέδιο GR στην μπροστινή μάσκα
GR-FOUR GR προφυλακτήρας
GR λογότυπο Πόρτες χωρίς πλαίσιο
Μαύροι καθρέφτες Πίσω προφυλακτήρας στο χρώμας του αμαξώματος
Πίσω φιμέ τζάμια Μαύρη πίσω αεροτομή
Κεραία Shark-fin